SOLO ikväll!

Hallli hallooo..

Ska snart hoppa på bussen.. har så mycket dötid nu innan när jag börjar två..
och nu har mitt gymkort gått ut så vad ska jag göööraaa  =) köpa nytt helt enkelt. men funderar på att byta gym.. hmmm hmm.. Får börja fika igen med mina kära vänner i stan innan jag börjar, blivit dåligt med det, men inte alla som orkar upp "så tidigt" för att fika.. haha :(

Har iallafall lagat världens goaste frukost.. scramble eggs, fetaost till det, kaffe och smoothie. o knäckebröd. YAM!
Jobbar till stängning idag sen blir det Vip-kväll på SOLO i Kompassen. Ska bli trevligt :) Lite go musik och plock..
Hoppas dom har fått in nya fina grejer.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0