Perfekt!

Ciao amici!

Hoppas er dag har varit bra hittills.. Det har min! :) Alldeles för bra.
Jackan som jag fick passade perfekt och var riktigt snygg! Tack Mikael på Aveny.se!
Nu kommer jag garanterat synas på stan hehe, och nästa resa blir nog till Alperna, eller Åre var det snack om men Åre får bli en liten uppvärmning inför Alperna ;)
Sen var jag på jobbet och hälsade på, träffade lite kompisar och skulle hinna med en fika med Anja som sagt. Men blev lite ont om tid. Nu är jag hemma och ska göra mig ordning för middagen ikväll.
Behöver slappna av lite bara.. Ska äta på Taras ikväll, ligger vid Lorensberg. Aldrig ätit där men Jana säger att det är supergott! Får lite på henne ;)




Här är Dolomite-jackan. Detta är herrmodellen..
Jag har dammodellen eftersom jag är en dam såklart!! =) eller? hooohoo!


Baci Anna

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej hej Anna!



Kul att du gillade jackan =)

Vi ses säkert i vimlet snart igen.

Kram kram

2009-10-30 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0