Måndag

Skönt med ny vecka.. Okej att måndagar inte är den roligaste dagen, men det är skönt när det händer grejer runt omkring en.. man jobbar och tränar osv, tillbaka till sina rutiner. Söndagarna brukar alltid vara så slappa så jag nästan får ångest över att jag inte gör något haha.. Fast det kanske får vara värt det om man haft en rolig lördagskväll.
Vi tänkte ju inte gå ut i lördags.. Jag Sarah och Sara var hemma hos ja, Sara, (f-n va mkt Sara) och lagade tacogratäng och myste.. vi bestämde oss vid 23 att gå ut.. vi var riktigt sega o slappa.. Men med lite Fish o gott på det så gick det an!! =)

Invigde mitt nya schampoo och balsam från Matrix imorse också.. Behöver ett som är bra PÅ RIKTIGT nu och får testa mig fram.. inga mer ICA-produkter här :P.. Känner att mitt hår inte är min vän så mycket längre men jag ska vinna tillbaka det hihi. Hoppas verkligen det är bra nu! 
 
Nu ska jag städa lite.. ser fram emot en spännande vecka ;)

massa PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0