Vad är bäst på morgonen?

Haha, min standarfråga...mjaa.. Jag älskar kaffe, och det är mitt svar. MEN idag ska jag prova ett kanelté som mina föräldrar hade med sig från Sydamerika.. Ska bli späännande(?).. Luktar otroligt gott :)
Men kan hända att jag får i mig en kopp kaffe ändå. Why not!? =)

Ställde klockan på 8.00 idag för att jag skulle få mina sju timmars sömn.. Sover jag nio timmar blir jag mega seg och under sju timmar så är jag också mega seg... så sju eller åtta timmar brukar vara perfekt för mig. MEN så ringer det en liten jäkel kl 4 inatt o väcker mig! hahah.. han förstörde min skönhetssömn, det känner jag nu. Han kommer få igen! Ska bara tänka ut något kluurigt..
Nu blir det frulle :) mums..


Vad är bäst på morgonen?



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0