Vaccinera sig eller inte?

Innan var jag helt säker på att jag skulle vaccinera mig.. men nu börjar jag tveka??
Man läser ju så mycket som hänt men är det verkligen pga vaccinet? Man vet ju inte...
Får väl vänta ännu längre och se vad som händer.. Tror alltid det hemskaste ska hända mig och mina närmaste..uschaaaa! =)

Nu ska jag sätta på min nattinatti-spellista på Spotify och somna gott. Imorgon blir det jobb och en god lunch. Har världens bästa sallad väntandes på mig på jobbet (som jag inte orkade äta upp idag haha) från Deli and Coffee på Kungstorget. Yammiee! MKT FETAOST SKA DET VAAAAAAAA! TRALALAAAAAAA!


MysHej

Kommentarer
Postat av: sarahsarahsaraaahh

pappa frågade också om jag ville vaccinera mig och det skadar väl inte men tror att dom bara vill tjäna pengar egentligen.. varför än svinflunsan farligare än vanlig förkylning eller influensa?

2009-11-03 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0