Trött dag

Dagen började med att jag försov mig.. skulle till frisören halv 11 och jag fick slänga på mig kläder och fixa mig så gott jag kunde. Frukosten fick vänta. Som vanligt när jag är försenad :P
Blev nöjd ännu en gång. Tranbergs är något att rekomendera :)
Påvägen till jobbet, trött som aldrig förr, kollade jag ändå i en massa butiker med ett zombieuttryck i ansiktet. Måste sett väldigt vackert ut hehe. Köpte min cappuccino och  frukost på Espresso house as usual. Jobbade.
Zombie på bussen hem. Somnade men vaknade innan min hållplats som tuuur var. Gjorde min goda couscoussallad med massa fetaost och vitlökssås. Den orkar jag alltid göra oavsett hur trötter jag är.. 

Avslutade kvällen med Ullared 20.00 (haha Morgan) och Fashionweek i London på svt 21.30. Nästa vecka är de i Milano. Får iiiiinte missa! 

Godnatt. Trött puss på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0