Tisdag

Hejjhoo!
Hoppas ni mår bra idag!
Haft en bra start på veckan iallafall, mysig måndag och tur-tisdag haha. Lämnade in min mobil som inte funkat sen i somras. Tänkte att den la av bara för att den inte orkade med mig längre men så kollade jag på kvittot när jag hade köpt den och hur länge garantin höll, och det var två år. Så den 26e nov nu är det två år. Hann precis. och dom lagade den :) JIPPI! Fast vill ändå ha en ny, den är ju helt sleten. Men har inget behov av en massa finesser hit o dit.. Bara ringer och smsar ändå, så den duger ett tag till! 

Snart ska Gazza sluta på jobbet. Det känns helt konstigt! Har nog inte fattat det än, tror inte hon själv fattat det heller haha. Vi hade iallafall en kul dag på jobbet idag =) Stackars praktikanten, hon borde tycka vi är galna! Men man måste ju ha kul på jobbet, det är nyckeln till att man trivs.

Blir lite mys ikväll igen. Och otålig väntan på Paradise Hotel kl 22.00. Jag tror inte ens jag tycker det är bra plus att det är pinsamma människor som gör vad som helst för uppmärksamhet och pengar. Men en sak är säker, det är verkligen underhållande när folk gör bort sig och man skrattar ju åt allt.
Hmm, då kanske jag tycker det är kul.. och bra... Bah! får väl erkänna då :) 

Ha en bra kväll! puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0