Storstädning/rensning!

Tjoohoo! =)
Helt underbart, är ledig i två dagar nu så jag passar på att rensar ordentligt. Har sååå mycket skit här hemma :(
Slängt massa gamla skor/smycken/väskor ja, allt du kan tänka dig. Skönt!
Garderoben i hallen var full med massa sommarkläder och skor. De är borta nu också. Nu har vi en välstädad vintergarderob här hemma istället.. Får se hur länge det håller sig fint ;) Mina impulsköp brukar ta över garderoben.
Nu ska jag fortsätta.. sen ta mig en lång och härlig promenix! =) Behövs verkligen.. längesen jag rörde på mina stackars ben nu hooohohoh

Puss!


Hittade en gammal bild på mig o Sarah...
iiih..

Kommentarer
Postat av: sarahsarahsaraaahh

nu tror jag inte du gör det.. men OM du gör det så GÖR det inte!!!!!! släng inte den blå sidenklänningen från bikbok som du aldrig har använt.

2009-11-04 @ 23:07:22
Postat av: Anna

Haha =) nej den slänger jag inte! den får vänta tills nästa sommar =P

Har bara slängt massa skit som inte ens någon vill ta i.. uiiiik!

2009-11-04 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0