Söndagshäng

Har haft ett riktigt söndagshäng idag. Me like!
Har kacklat, ätit thaimat och skrattat åt youtubeklipp med Sara och Lovisa.
Kunde inte bli en bättre söndag. Söndagar har blivit riktiga slappedagar, myssöndagar. Det är ända dagen i veckan man får lov till att inte göra någonting alls. Fast man kanske skulle bryta mönstret nångång? Hitta på något annorlunda? Ta reda på vad just söndagar har att erbjuda en? :)

Ser fram emot en skön vecka. Imorgon blir det uppstigning 6.30. Ska på frukostmöte med Arkaden.. En motivationsträff för oss säljare som vill utvecklas m.m ... Spännande!

Nu blir det sängen! nattinatti



Kommentarer
Postat av: sarahsarahsaraaahh

mina söndagar = söndagsångeeest, massa plugg och bakis? du har bättre söndagar baby..

2009-11-16 @ 11:59:50
Postat av: Linda - Rosa chica

Jag och min pojkvän sparar pengar till en resa. Skulle du vilja hjälpa oss genom att bara trycka på länken Spela ni med och vinn pengar! i mitt senaste inlägg i bloggen? :D



Skulle betyda grymt mycket!



http://rosachica.blogg.se

2009-11-16 @ 12:08:44
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0