Pokerturnering

Efter jobbet idag kände jag att jag ville komma hem till lite lugn och ro och bara slappna av, breda ut mig på soffan och bara vara. Sätta på en film och även ikväll vänta på Paradise (som inte kom igår! BUU!) Men istället för lugnet möttes jag av garv och uppspelta röster! Jo, min bror och hans vänner hade förvandlat biljardbordet till ett pokerbord och körde en ganska så seriös som oseriös pokerturnering. Haha, jag kunde inte låta bli att skratta. De hade klätt ut sig också.. En var Borat, en annan hawaiinisse och pimp, Magnus Uggla? Kanske ena brodern i Bröderna Fluff? Ja, alla var sjukt sköna iallafall.. =)
Nu vill jag hitta på något kul istället, haha! Roliga händelser smittar av sig.

Nu är jag ledig i två dagar. Hade tänkt ta vaccinet denna veckan men skjuter fram det till på måndag. Vet verkligen inte om jag ska ta det!? Hittar bara anledningar till att inte ta det för jag vet inte om jag vågar m.m. Ska man? hmmm..
Imorgon ska jag och Anja köra en liten roadtrip till Trollhättan. Hon har storhandlat till sin lägenhet och jag agerar chaffis! =) Ska bli kul att se hennes nya hem. Korvens hem alltså! Schpääännande...

Nu ska jag hitta på något.. Vad händer ikväll!?? =)

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0