Memories

Ååh kollar igenom gamla bilder på datorn.. Nostalgi så det skriker om det..
Jag hade lätt velat göra om alla resor jag gjort. Eller inte göra om, utan leva om.

Nu när vintern börjar komma så hade det ju passat perfekt med en resa till värmen, fast en resa till kylan hade inte heller vart helt fel. Alperna är ju helt otroligt underbart..och faktiskt ganska varmt där ibland, iallafall när solen skiner. Plus att After Ski:er är mycket mycket roligare än After beach:er.. Heelt annan stämning!  
Hade velat åka till St Anton igen.. eller Kitzbühl. Canazei.. Ååh!

Give me these moments back! =)

                        

Godnatt alla lovers! Nu ska jag somna till mina nattivisor.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0