Melissa Horn & Nostra Love ikväll !

Hade en jättemysig gårkväll med Sara och Jana. Synd att lilla Anjiee inte kunde följa med bara.
Mi Casa var väldigt mysigt och tapas är alltid gott, mums! Hade sparat mig hela dagen och det var det verkligen värt! Sen blev det ju nattbion, New Moon! Den var braaa, men precis som jag förväntat mig eftersom jag läst boken. Det är sånt himla hysteri om dessa filmerna. Tyckte första var bäst. Nu vill man ha lite mer action och mer än bara kyss-scener! haha.. Får hoppas dom gör trean bättre och att Bella blir en av The Cullens!

Idag är det första advent, en väldigt speciell söndag. Inte pga första advent utan att Melissa Horn är här i Göteborg! Ska lyssna på henne ikväll med mina fina tjejor Sara och Lovisa. Längtar!
Sen blir det nog Nostra Love's spelning om vi hinner i tid efter Melissa Horn. Hoppas detta! Sen ska vi avsluta söndagen på ett bra sätt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Fixa lite inför imorgon och bara njuuuuta. Melissa Horn ska spelas på högsta volym! Underbart!

Vill inte att morgondagen ska komma, det är ju Gazzas sista dag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0