Känns som jag är ledig idag

Godmorgon! =)

Steg upp klockan halv 9 idag.. SÅ SKÖNT! har gått en lång promenad med min lilla emelie, aka semlan :) Sen sola vi.. också jäkligt skönt. Behövs värme när det är så kallt, hehe. Har ju ingen som värmer mig när det behövs, buuu... Tänk vad lite kärlek kunde göra.

Ska bara jobba tre timmar idag, ingenting ju. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig ordning. Först blir det frukost och en massa massa kaffe. Efter jobbet så ska jag myyyysa med nära och kära. NI ger mig värme!

Massa love och ha en fin dag!




Halloween i Sydney förra året. Ser riktigt scary ut :P



Ser ni båda sarorna? haha :)

Kommentarer
Postat av: Sara BFF

Hahahaha den var klockren;)! Vart är detta?

2009-11-12 @ 10:54:54
Postat av: Anna

hahaha.. när jag fyllde 20..taxin påväg in till stan :P

2009-11-12 @ 11:47:15
Postat av: sarahsarahsaraaahh

hahaha jag är så sjuuk på detta kortet. sara du är en joker!!

2009-11-12 @ 13:50:48
Postat av: fröken elin

match.com säger jag bara anna!!! gör en kontaktannons där istället muhuhaaähähäeee

2009-11-12 @ 16:11:53
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0