Halloween!

Hoohoo!

Helt otroligt trött men ska sammanfatta mig kort..
Fredagen var skitbra.. restaurangen var mega god..själva maten alltså, inte restaurangen :P kan vara lite för torrt och hårt för att äta den.
Skulle bli en lugn fredag för jag skulle upp 7 och jobba på lördagen.. Men efter Taras och Orgia så hamnade jag och Sara på Lounge. Jag var lugn men vi var otroligt sociala på vårt lilla sätt och jag fick endast 2 timmar sömn!
Trodde det var ett skämt när klockan ringde på morgonen, jag hade ju inte ens hunnit somna kändes det som!
Och jag skulle orka en fest igår också hos Sarah aka lillSarah :)
Men jag var faktiskt pigg på jobbet.. jag hade ju bara tagit en powernap, 2 timmars sömn var allt som behövdes för att orka nåra vakna timmar till...
Sarah hade styrt upp festen riktigt bra, värsta creepy huset =P och alla gick in för att det var maskerad. Kul! Lägger upp några bilder i veckan..
Idag mår man som man förtjänar helt enkelt..
Men det tackar vi för!

Nu ska jag vila ögonen en stund och även kolla igenom min otroligt fina och riktigt uppskattade present jag fick av min lilla Saraaah! =) Tack love!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0