Fars dag!

Goookväll raringar!

Har ni haft en bra helg?
Har ni varit snälla mot pappsen idag? Hoppas det!

Har precis städat party basementen efter den låånga förfesten igår, alltid trevligt med besök. Speciellt från Skåne ;) Jag försökte på mig biljarden igen och var fastklistrad där istället för baren denna gång! Men jag lyckades f-n inte vinna! Men vi kvinnor kan ju inte alltid vara bättre än männen, så därför lät jag dem vinna biljarden igår. För att vara snäll.

Idag fortsatte jag att vara snäll. För det är Fars dag och det är inte varje dag det är det! (nej klart inte)
Så jag lagade en middag åt hela familjen, speciellt till papsie då.. Och köpte även glass till efterrätt vilket han älskar. Det börjar snart bli en tradition nu alltså. Söndagsmiddag med familjen och ibland farmor och farfar. Och det är jag glad för! :) Me liiike!

Ha ett bra söndagshäääng!

och vet ni vad? Sara Saandlåda är syynsk! hahahaha!




Arrivederci! Baci! Ciao! Pronto! Finito! KAAAAAA! Mjau! Knöl! Korv! JanBanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0