11/11

Okej.. måste berätta om min dag. 11/11.

För det första: så förföljer aalltid siffran 11 mig. Antingen ger den mig otur eller tur. Sjukt.

Det började för några årsen nu. Jag vaknade 3 gånger under en natt och kollade på klockan dessa gånger. Först var den 1:11, andra gången 3:11 och tredje gången 5:11. Kunde jag somna om sen???? NEJ!
Sen dess har jag alltid sett 11 nånstans. haha. Ni borde tycka jag är knäpp, vilket jag är förmodligen.
Den har mest gett mig otur men ibland tur. Ska jag gilla siffran 11 eller inte?
Jag kommer låsa in mig den 11/11/11 iallafall, det är en sak som är säker! Det är en fredag, det har jag redan kollat upp. Haha!
11 har dykt upp på de mest skummaste tillfällena sen dess. När jag minst tänkt på det.. Och nu hade jag glömt av den för ett tag (haha) men så påmindes jag om den idag igeen.. orkaaaaa!

För det andra: Jag vaknade svintrött idag. Skulle prova ett nytt gym med Sara, det ligger i stan. Försov mig lite så stressade in litegrann.. Lägger på bilen till 11:35 (notera tiden) Gymmar med Sara, inga konstigheter. Sen får jag bråttom för parkeringstiden går snart ut. Springer ner till omklädningsrummet, slänger upp dörren till skåpet, får den j---------------vla dörren rakt i pannan AHHAHAHA får en bula som är helt röd. Skitsnyggt att jobba med en bula i pannan. Tänkte på nu att klockan var efter 11 då det hände. Hur dum får man va? Iofs så var skåpsdörrarna helt mongo formade och jag lär inte vara den första som fått den i huvudet. Men jag och Sara pratade om det innan, varför tänkte jag inte på det dåå?? haha..

Åker iallafall hem. Skrattar åt mig själv typ hela vägen, tänker hur oskööön får man vara!? :)
Tänkte avnjuta en frukost i lugn o ro men det fick jag sota för sen, fick stressa som en dåre. Jag trodde mitt busskort gick ut idag men det gick ut igår. Fick betala med mobilen. AP skoj! not.
Skulle köpa måste-ha-grejer men självklart glömde jag det... Sen på jobbet fick jag en massa returer.
Vad händer härnäst? Ska stanna inne ikväll!

För det tredje: Jag gillar nog inte siffran 11. =(


    

Ser ni nåt samband!? Iuuuuh!


Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha vet du hur många gånger på en dag klockan kan vara nånting med 11? det är bara för att du tänker på det!!:D:D 11:01 11:02 11:03... 12:11... 13:11... osv. erkänn du typ såg att klockan va 03:10 en natt så vänta du en minut å ba WOOOOOOOWWWWW den är 11 över IGEEEEEEEEEEEEEEN hahaha



förresten är inte du 11 år också:O iallafall i sinnet mihihihihähhähähuhuhuhuh. jag är iallafall 12. yeah

2009-11-12 @ 02:07:55
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0