Ny vecka, igen!

Nu närmar sig julen. Har fått känslan nu litegrann. Ja, julkänslan. Har inte haft den på två år.. Lite snö har ju kommit och så har jag haft en mysig helg. Kan vara det som bidragit :)
Jag, Jana och Anja mös i fredags till idol. Glad att Erik vann. Har inte följt idol så mycket men tyckte han var en värdig vinnare iallafall.. Men skönt att idol är över nu. Gillar inte att ha tvprogram som man måste titta på en bestämd tid. Eller okej, idol var lite socialt också för jag tittade aldrig på det ensam.. Men som Paradise Hotel. Måååste titta på det..är beroende, tror jag? Tycker det är så kul att se alla intriger haha.
Men det är det ända tvprogrammet jag följer också.. Men tycker redan det är jobbigt med ett program att följa. Gillar inte att boka upp mig :)

I lördags var det dop för sötaste Romeo.. Alltid lika kul att träffa den galna släkten. Romeo kommer lätt bli likadan haha.. hoppas det iallafall ;) Sedan var det bara att sätta sig i bilen igen och åka till Elin och fira att hon blir gammal och rynkig. Det tycker jag är kul, men inte hon tror jag. Även ifall hon älskar sina födelsedagar så tror jag hon har en sorts ångest som hon inte vågar erkänna.. eller hur, eller huuur, eller huuuuuuuuuuuuur Elin!? :P

Söndagen var den mysigaste på länge!
Julshopping, julbord på Elite Plaza och bio 2012 med familjen. Inhandlade bl.a mina efterlängtade skor som jag är så nöjd med! tiiihi!
Man blev ordentligt mätt efter julbordet, inte så ovanligt kanske. och bion var.. bra.. inte så mysig bio kanske. Men ville ha sett den. Tror man på denna film och Mayafolket, så har vi inte mycket att se fram emot här i livet.

Ni kan börja packa nu :) eller förresten.. ni behöver inte packa. För vad ska ni packa till?

Nädå.. Jag tror vi kommer leva läääääääääänge till! Don't worry, be happy!

Säger godnatt och ger er en.. MJAU!















Kommentarer
Postat av: fröken elin

ÅNGEST! HAH! hur skulle ja kunna få det när jag fortfarande är och ser ut som en 15-åring? 8) ooooyeah!

2009-12-15 @ 15:15:10
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0