Nöjd!

Haft en kanonhelg! är riktigt nöjd. Melissa Horn var helt fantastisk igår.. Jag hoppas bara att hon mår bättre än vad man tror. Hennes texter är ju så sjukt sorgliga. Ändå njuter jag av hennes låtar. Har lyssnat på henne hela dagen. Städat upp och rensat i mitt rum idag. Så skönt, har en del kvar men det är på god väg nu!
Nostra Love var också helt fantastiska.. Kunde inte blivit en bättre söndag. Två sköningar på samma kväll :)

Något jag är mindre nöjd över är att det var Gazzas sista dag idag! Känns jobbigt. Men hon blev jätteglad för presenten och kortet vi gav henne.. och chokladbollarna som jag bakat la sig nog bra i våra magar, även lussekatterna Gazza köpte..  En riktigt gotta dag! Ett bra avslut för Gazza (hoppas hon tycker det också) Kommer sakna henne!

Nu till något som är väldigt skönt....sääääängen!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jag ligger redan å väntar på dig i sängen grrrrr

2009-12-01 @ 02:08:54
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0