Lill-lördag

Ja, i skrivande stund trängs pojkar, flickor, mammor och pappor, Anonyma alkolister, svennar, ey yo-are, festprissar, mongon, fyllesvin, drägg, perversa, snälla, dumma... ja you name it, ute på krogen. Säkerligen Wednesdays @ Bliss eller Nivå.
Gud vad kul, tänker ni kanske. Men inte jag. Guuuu vad skönt att vara hemma. Dock är klockan lite sent.
Lutar jag mig lite åt höger så ligger jag i sängen.

Haft en bra dag på jobbet. Sålt till oss lite julklappar. Det tackar vi för. Eller vi tackar oss själva för det, såklart!
Arkaden stänger 20.00 nu istället pga att vi är så snälla så alla glada julshoooppers får köpt sina julklappar.
Insåg att jag skulle missa Paradise kl 21.00. Det sved litegrann. Men fick ett uppskattad och inte mer passande sms innan stängning.

"Tänkte promenera och ville ha med dig. Sen Paradise kl 21"

JAAA! Det blev tjöt, lite cola, mycket glass och såklart Paradise och en go film. The Perfect Man. Finns det en sådan alltså?

På tal om "Mr Big" som ska vara The Perfect Man i filmen så kom jag och Sara fram till häromdagen, att jag är nog den ända i mitt umgänge som inte har en Mr Big.. :) Än så länge, vill säga. Han ska vara svår att hitta.


Godnatt!  

Kommentarer
Postat av: fröken elin

nej jag har ingen som jag suktar efter... alla suktar efter mig! MUAHAAHHAHAHAHAHEHHEHE ehehe.hnfaäangjsdbgjsgjbsj bulle idag? vem såg du parrradise med? skriv gärna detaljer i bloggen tack!!!

2009-12-17 @ 20:27:34
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: sarahsarahsaraaahh

haha tur för dig!! det är bara för att du inte hänger upp dig på män, så som vi andra med MR.Bigisar gör..

2009-12-17 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0