Detaljer

Jasså.. så ni vill höra detaljerna, riktigt smaskiga detaljer?

Hade julmys med familjen ikväll. Det var jättemysigt. Med jättemysigt menar jag då att det var julmusik (från Spotify). Det var Carolas julsånger, julskinkan har rymt och lite andra mysiga låtar. Förlåt, vet inte namnen där så ni får inga smaskiga detaljer om vilka andra artister vi lyssnade på.

Vi drack glögg. Glöggen var go men söt. Lättglögg..så inga tomtesvin blev vi inte. Vi hade mandel och russin i. Vi provade även en glögg med whiskey och smak av russin i = blä. Slutsats; inga tomtesvin där heller då alltså.

Granen blev jättefin bara för att det var jag som klädde (på) den. Mamma och pappa berömde mig och jag blev jätteglad, precis som när jag var liten. Kände mig bäst i världen (vilket jag alltid är) och insåg att jul är mysigare än någonsin!
Vi satte oss ned och tjöta lite som gamla kära vänner fast i detta fallet var/är vi en kär familj. Om ni nu inte visste att jag, min bror, mams och paps är en familj så är vi även vänner även ifall vi är en familj....typ..
Frågor på det?
Nej, jag tänkte väl det.

Vi lade lite klappar under granen och nu ska jag slå in ytterliggare lite klappar. Där får ni inte mer detaljer eftersom jag inte vet ännu vad som ligger inuti klapparna.

Någon som är nöjd över detta detaljrika inlägg?

GOD JUUUUUL!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

vad hade du på dig?

2009-12-18 @ 23:27:31
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0